ویژگی های بهترین شرکت سئو در ایران

بهترین شرکت سئو

شرکت سئو و طراحی سایت وبیمو با تلاش فراوان ده ساله توانسته است پروژه ها و تجربیات زیادی را کسب کرده و با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی، به یکی از بهترین شرکت سئو در ایران تبدیل شود.

این شرکت با داشتن ده ها پرسنل خبره در زمینه های مختلف خدمات سئو وب سایت، تولید نرم افزارهای تحت وب، طراحی سایت، تولید محتوا و … توانسته است موفقیت های زیادی بدست آورد. شما می توانید در صورت تمایل به سفارش سئو سایت و مشاوره سئو سایت رایگان به سبک وبیمو با شماره 09046004990 تماس بگیرید.

اگر شما صاحب کسب و کاری آنلاین باشید؛ احتمالا کلمه سئو را شنیده اید. اما واقعا سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ فرض کنید که شما به عنوان صاحب کسب و کاری، سایتی را برای خود راه اندازی کرده اید، شاید با خودتان فکر کنید که با طراحی سایت، کار تمام شده است. اما باید به شما بگوییم که این فکر اشتباه است و سایت شما، پس از طراحی، نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد تا بتواند به رتبه های برتر گوگل رسیده و بازدید های بیشتری داشته و در نتیجه درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما رقم بزند.

پس به طور خلاصه می توان گفت سئو به معنای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد و به مجموعه تکنیک هایی گفته میشود که متخصصان این حوزه برای سایت شما انجام می دهند تا در هنگام جستجوی مشتریان، در نتایج اولیه گوگل، به نمایش در بیاید. اگر به دنبال خدمات سئو با بهترین شرکت سئو هستید پس با ما همراه باشید.

بهترین شرکت سئو در ایران

 

چرا باید سایت خود را سئو کنیم

همانطور که در متن مقدمه ذکر کردیم؛ سئو به معنای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. و اگر سایت شما به خوبی سئو شده باشد، در جستجوی مشتریان در رتبه های برتر گوگل، ظاهر شده و به این ترتیب، علاوه بر اعتبار و هویت بخشی به کسب و کارتان، آن را وسیع تر کرده و در نتیجه در آمد شما افزایش خواهد یافت.

پس اگر به دنبال بهترین شرکت سئو در ایران می باشید،با ما همراه باشید تا مراحل سئو را به همراه ویژگی های بهترین شرکت سئو برای شما ذکر کنیم.

مراحل خدمات سئو با تیم وبیمو

1. انجام مشاوره و شناسایی اهداف شما:

در مرحله اول تیم وبیمو یک جلسه مشاوره تخصصی برای شما تدارک خواهد دید که در آن کسب و کار و مشتریان شما را تحلیل کرده و اهداف شما را مشخص می کنیم. و سپس با توجه به اهدافتان مراحل بعد را انجام می دهیم.

2. تحقیق و بررسی کلمات کلیدی

در این مرحله کارشناسان تیم وبیمو تمامی کلمات کلیدی و کلیدواژه هایی که مشتریان شما برای رسیدن به شما جستجو می کنند و یا ممکن است جستجو کنند را پیدا کرده و لیستی از این کلمات را تهیه می کنند. همه این کلمات با توجه به تعداد جستجو ها در ماه دسته بندی شده و این کلمات و عبارات با تکنیک هایی برای تولید محتوا و سئو سایت شما استفاده می شوند.

سئو کار خوب

 

3. تجزیه و تحلیل رقبا

حوزه فعالیت شما در سئو بسیار مهم است. برخی از حوزه های کاری به دلیل استقبال مشتریان از بازار آنلاین روتق بیشتری دارند و به همین جهت رقابت هم در این حوزه ها بیشتر خواهد بود. بنابراین کارشناسان سئو باید زمان و انرژی بیشتری را برای پیشرفت سایت شما صرف کنند و مسلما هزینه های مربوط به سئو در این سایت ها نیز بیشتر خواهد شد. تمام تلاش تیم وبیمو این است که بهترین خدمات سئو را ارائه داده و بهترین شرکت سئو از دید مشتریان باشد.

4. برنامه ریزی برای سئو(استراتژی):

پس از تجزیه و تحلیل کسب و کارتان و تهیه لیست کلمات کلیدی و بررسی رقبا تیم سئو وبیمو یک برنامه منظم، دقیق و بلند مدت را برای سئو و پیشرفت سایت شما فراهم می کند که مانند نقشه راهی برای پیشرفت سایت شما به سمت صفحه اول گوگل باشد. از بهترین ویژگی های بهترین شرکت سئو در ایران این است که بتواند یک برنامه ریزی دقیق و تخصصی در زمینه سئو سایت شما انجام دهد.  تمام تلاش تیم وبیمو این است که خدمات با کیفیت برای شما ارائه دهد.

 

5. سئو سایت داخلی و خارجی

بعد از برنامه ریزی تیم سئو تمام تلاش خود را خواهد کرد که با توجه به نقشه راه بتواند به شما عزیزان خدمت کند. تولید محتوای با کیفیت و جذاب و تمامی تکنیک های داخلی و خارجی تخصصی مربوط به سئو با بهره گیری از بهترین نویسندگان، طراحان و گرافیست ها در آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیمو انجام می شود.

سئو کار حرفه ای

6. بررسی نتایج

با انجام کلیه مراحل بالا میزان پیشرفت و رتبه سایت شما توسط کارشناسان تیم سئو در بازه های زمانی منطم مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. و در صورت لزوم اصلاحاتی در نقشه راه انجام می گیرد. در صورت تمایل مشتریان می توانند به صورت ماهانه گزارش کامل و دقیقی از فعالیت سئو از تیم وبیمو دریافت کنند.

 

مهم ترین ویژگی  بهترین شرکت سئو

ما در بخش های قبلی مراحل اصولی سئو سایت را مطرح کرده ایم. به طور کلی می توان گفت ویژگی های بهترین شرکت سئو این است که استراتژی قدرتمندی داشته و برنامه ای منظم برای وب سایت شما در نظر بگیرد. به طور کلی فاکتورهای که در انتخاب بهترین شرکت سئو باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

نکات انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران:

  • وب سایت آنها را بررسی کرده و رزومه آنها را مطالعه کنید
  • از قسمت درباره ما، تاریخچه شرکت و کارشناسان را مطالعه کنید
  • خدماتی که ارائه می کنند را به دقت بررسی کنید
  • مشاهده نمونه کارها
  • مطالعه بخش رضایت مشتریان
  • مطالعه بخش نظرات و انتقادات سایر مشتریان
  • مشاهده گواهینامه و نمادهای الکترونیکی
  • و ….
چقدر زمان لازم است که سایت به صفحه اول گوگل برسد؟

این زمان دقیقا بستگی به حوزه فعالیت شما دارد. اما به طور کلی معمولا 6 ماه تا یکسال زمان نیاز دارید. پس صبور باشید و به تیم وبیمو اعتماد کنید.

ویژگی های بهترین شرکت سئو

شرکت سئو با بهره گیری از تکنولوژی و دانش جدید، به شرکت های بسیاری کمک می کند تا در بخشهای مختلف وب سایت خود بهبود یابند. بهترین شرکت سئو در ایران، باید ویژگی های خاصی داشته باشد که عبارتند از:

1- تجربه کاری بالا: از آنجا که سئو مسئله فنی و پیچیده ای است، بهتر است که شرکتی که انتخاب می کنید، تجربه کاری خود را مستند کرده باشد.

2- رویکرد رو به روی مشتری: شرکت سئو باید توانایی داشته باشد تا نیازها و خواسته های شما را به طور دقیق تحلیل کند، به طوری که با یک رویکرد رو به رشد، بتواند بهترین راه حل های ممکن را ارائه دهد.

3- تخصصی: بهتر است که شرکتی که با آن کار می کنید، تخصص بالایی در زمینه سئو داشته باشد، تا بهترین راه حل ها را برای تمام نیازمندی های شما ارائه دهد.

4- قابلیت ارائه خدمات شخصی سازی شده: گاهی اوقات بهتر است از شرکتی که به شما بتواند خدمات شخصی شده ارائه دهد، استفاده کنید. یعنی شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید به شما پیشنهادهایی شخصی سازی شده دهد که به نیازهای شما بستگی دارد.

5- محصولات و خدمات جانبی: شرکت سئو باید محصولات و خدمات جانبی مناسبی را برای شما ارائه دهد، اعم از تکنولوژی، وب طراحی و دیگر خدماتی که می تواند باعث رشد وب سایت شما شود.

6- رویکرد رو به رشد: بهترین شرکت سئو، باید رویکرد رو به رشدی داشته باشد که در طول زمان، به شما کمک کند تا همیشه در جایگاه دلخواه خود قرار داشته باشید.

7- مزایای اقتصادی: در پایان، شرکتی که انتخاب می کنید، باید در تلاش باشد که به شما مزایای اقتصادی و مالی مناسبی را ارائه دهد. بدین منظور، نباید هزینه های بالایی برای خدمات سئو دریافت کند، بلکه باید هزینه هایی منطقی و مناسب بگیرد.

8- رفع مشکلات و پشتیبانی: شرکت سئو باید توانایی رفع مشکلات و ارائه پشتیبانی باکیفیت را داشته باشد. این شامل ارائه اطلاعاتی در زمینه دسترسی به وب سایت و بهبود عملکرد آن نیز می‌شود.

9- استفاده از تکنولوژی‌های مدرن: بهترین شرکت سئو، باید توانایی استفاده از تکنولوژی های مدرن و جدید را داشته باشد تا بهبود عملکرد سایت شما، افزایش کیفیت ترافیک وب سایت و افزایش سطح دیدبانی کاربران را به شما بدهد.

10- پویایی: شرکت سئو باید پویا و در حال بروزرسانی باشد تا همواره با تغییرات جدید در موتورهای جستجو و الگوریتم‌های آنها همراه باشد. در واقع باکوشی به تنظیم و بهبود بر اساس تغییرات جستجو، بهترین شرکت سئو می تواند تلاش خود را برای بهبود صفحات جستجویتان ادامه دهد.

11- صادق باشد: با شما صادق بوده و گزارش های هفتگی روزانه یا ماهانه ارائه دهد.

12-پاسخگویی: همیشه پاسخگوی سوالات شما باشد و شما را در جریان کارها قرار دهد.

در کل، بهترین شرکت سئو، با داشتن این ویژگی ها، می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری به سایت خود داشته باشید، حجم فروش و ترافیک در سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه، سود و درآمد خود را بالا ببرید.

هزینه سئو سایت چقدر است

سئو یک فرایند است و هزینه های مربوط به آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که پس از تجزیه و تحلیل کسب و کار شما معمولا در جلسه مشاوره این هزینه برآورد شده و به شما ارائه می شود. شما می توانید برای آگاهی از تعرفه سئو سایت در سال 2023 با وبیمو تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت سئو سایت

عوامل بسیار زیادی هستند که بر تعرفه سئو سایت اثر می گذارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نواع وب سایت (سایت شخصی، فروشگاهی، شرکتی و …)
  • مقدار  و نوع تولید محتوا
  • نحوه قرار داد (ماهانه، سالانه یا بعد از گرفتن نتیجه)
  • درجه سختی کلمات کلیدی منتخب
  • تعداد رقبا
  • و …

نتیجه گیری:

به دلیل رقابت زیادی میان کسب و کارها در افزایش بازدید سایت، بسیاری از آنها تمایل پیدا کرده اند تا از  خدمات سئو وب سایت استفاده کنند و به دنبال بهترین شرکت سئو سایت می گردند. به همین دلیل مشاورین تیم وبیمو بر آن شده ایم تا با نوشتن این مقاله، پاسخگوی سوالات و ابهامات ذهنی این دسته عزیزان باشیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *