روش های امنیت در طراحی سایت وردپرس

امنیت در طراحی سایت وردپرس مبحث مهم و پر ریسکی می‌باشد که باید حتما آن را جدی گرفت.البته در وردپرس به دلیل به روز رسانی های مداوم امنیت برقرار است. اما باید از روش های حفظ امنیت در وردپرس استفاده کنیم که امکان سوء استفاده از آن کاهش و به صفر برسد.

\"روشهای

دلیل حفظ امنیت در طراحی سایت وردپرس

امنیت یک مبحث مهم برای همه کسب و کارها می باشد. این روز ها سوء استفاده از روش های اینترنتی بسیار شدت پیدا کرده و این موضوع چه کاربران و چه کسب و کار هارا نگران می‌کند. از طرفی امنیت برای گوگل هم بسیار مهم میباشد. گوگل هر هفته ۱۰ هزار وب سایت را به دلیل بدافزار بودن ۵۰ هزار وب سایت را به دلیل سرقت اطلاعات در لیست سیاه خود قرار می دهد. همانطور که متوجه شدید برای گوگل و کاربران حائز اهمیت است. پس رعایت این موضوع می تواند رضایت کاربران و گوگل را جلب کند و در افزایش فروش سایت موثر باشد‌.

روش های امنیت در طراحی سایت وردپرس

۱. به طور مداوم از به روزرسانی ها استفاده کنید

زمانی که برای وردپرس، قالب و افزونه های وب سایت شما بروز رسانی می آید حتماً آن را جدی بگیرید و به روز رسانی را انجام دهید. در هر بروزرسانی امنیت بالاتر می رود و امکان سرقت اطلاعات کاهش پیدا میکند.

۲. استفاده از پسورد های قوی

حملات DDOS به شدت مرسوم است و شما می توانید برای جلوگیری از این حملات از پسورد های قوی استفاده کنید. البته حتما در نظر داشته باشید که پسورد قوی در قسمت مدیریت وردپرس، عضویت کاربران، پایگاه داده و ایمیلی که با آن دامنه شما ثبت است، لحاظ شود.

۳. استفاده از هاست های مناسب

فضای میزبانی و هاست بسیار بر امنیت در طراحی سایت وردپرس تاثیر گذار است. چون یک هاست مناسب سرور خود را در برابر حملات ناامن محفوظ می کند و از هر روشی استفاده می کند تا سرور و وب سایت شما آسیب نبیند.

۴. استفاده از افزونه پشتیبان گیری خودکار

یکی دیگر از روشهای امنیت در طراحی سایت وردپرس استفاده از افزونه پشتیبان گیری است. با استفاده از این افزونه از سایت شما به طور خودکار بک آپ گرفته می شود و اگر برای سایت مشکلی پیش بیاید میتوانید بکاپ خود را برگردانید.

۵. فعال کردن گواهی ssl

با کمک ssl محیط وبسایت شما امن می شود. در واقع اگر وب سایتی از این گواهی استفاده نکند وبسایت آن امن نمی باشد چون با ssl انتقال داده بین کاربر و وبسایت کاملاً امن می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *