سئو کلاه سیاه و تکنیک های خطرناک آن!

سئو کلاه سیاه چیست؟​

اگر بخواهیم از آن یک تعریف ساده کنیم می‌توانیم بگوییم. تکنیم کلاه سایه مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است .که با استانداردهای گوگل در تضاد است و بر خلاف آن عمل می کند.تکنیک کلاه سیاه روشی برای فریب موتور جستجو است .تا سایت ما در گوگل از جایگاه بهتری برخوردار باشد.

\"\"

گوگل سایت هایی را که از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند را چگونه جریمه می‌کند?

۱- حذف همیشگی سایت.
2- خروج دامن از کنترل شما.
3- کاهش شدید رتبه سایت.
الگوریتم های موتور جستجوی گوگل در طول زمان پیچیده شده اند و می توانند تمام تکنیک های کلاه سیاه را تشخیص دهند. به همین خاطر است که شما باید از تکنیک های کلاه سیاه دوری کنید.

اگر نباید از این تکنیک استفاده کنیم چه لزومی دارد این مقاله را بخوانیم؟

اگر در مورد تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا کنید می تواند با آگاهی بیشتری روش های درست را در سایت خود پیاده کنید چرا که می‌دانید. چه روشی درست و چه روشی نادرست است ، تا بتوانید از پنالتی شدن سایتتان جلوگیری کنید.و میتوانید بهترین نتیجه را از خدمات سئو دریافت کنید.

مهم ترین تکنیک های سئو کلاه سیاه

google bombing

اگر با تکنیک های لینک سازی خارجی سایت آشنا باشید .می دانید یکی از مولفه‌های تاثیرگذار روی رتبه سایت شما است .در این تکنیک وبمستران به کمک همین انکر تکست گوگل آفرید می دادند. یعنی تعداد زیادی لینک دهی با متنی که اصلا به صفحه موردنظر مربوط نبود.گوگل هم طبق الگوریتم های ضعیف خود صفحه را روی آن کلمه سئو میکرد.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی

یکی از روش های کسب رتبه استفاده از کلمه مورد نظر است. اما برخی از سئوکاران از تکنیک سوء استفاده کرده. و آن را بیش از حد تکرار می‌کنند.این تکنیک درگذشت بازخورد مناسبی داشته و حتی می‌توان گفت. یکی از راهکارهای سئو محتوا بود. اما بعد از مدتی گوگل به شدت با این کار مخالفت کرد.

لینک سازی غیر طبیعی

هر لینکی که با هدف بهبود وضعیت سئو و افزایش جایگاه شما در نتایج گوگل ایجاد شده باشد. به عنوان نقض قوانین گوگل شناسایی می‌شود .این قانون هم برای لینک هایی که به سایت شما داده می شوند. و هم برای لینک هایی که شما به سایت های دیگر می‌دهید میشود.

تکنیک cloacking یامخفی کاری

در این روش بدون آنکه کاربر به آدرس دیگری ریدایرکت شود. محتوای متفاوت با آنچه ربات گوگل ایندکس کرد. از مشاهده می کند. به عنوان مثال زمانی که ربات گوگل وارد صفحه می شود محتوای آن شامل تصاویر مناسب است .ولی با ورود کاربر به صفحه محتوای نامناسب به آن نشان داده می شود.

بهینه سازی بیش از حد

اغلب وبمسترانی که سایت خودشان را بیش از حد بهینه سازی میکند به صورت ناخواسته دچار این مشکل می شوند ، در گذشت این تکنیک کلا سیاه بود اما امروزه مشکلی است که از سر دانش کم برای وبمستران اتفاق می‌افتد.

خرید بک لینک

عکس موتورهای جستجو مثل گوگل خرید و فروش بک لینک را ممنوع اعلام کرده است .از نظر آنها این کار دستکاری در رتبه سایت محسوب می‌شود. بک لینک ها باید به صورت طبیعی توسط افراد دیگر را به دلیل با ارزش دیده شدن محتوای صفحه ایجاد شوند.

اگر به مقالاتی درباره طراحی سایت  سئو علاقه مند هستید حتما  به سایت وبیمو مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *