چطور پروژه سئو بگیریم؟

بعداز گذراندن عصر های یادگرفتن سئو و یادگیری بی نقص این مهارت، به مرحله درآمد زایی و بعداز آن به مرحله یک سری برابر کردن درآمد می رسیم.چه زمانی پروژه سئو بگیریم؟توی این مقاله قراره بهتون بگیم چه زمانی پروژه بگیرید یا چیکار کنیم که پروژه بگیریم .

پروژه سئو کم نیست!

به جرعت میتوان گفت پروژه اصلا کم نیست و امروزه یکی از پر درآمد ترین شغل در زمینه آیتی است.اکثر کسب و کار ها یا سایت خود را طراحی کرده اند یا به فکر طراحی آن هستند .قدم بعدی آنها میخواهند از سایت خود نتیجه بگیرند پس به دنبال این میروند که در گوگل صفحه اول باشند.شما فقط در اول راه نیاز به  چند نمونه کار دارید از بعد از این دیگر کارتان برای گرفتن پروژه راحت است.

راه های گرفتن پروژه سئو

گرفتن پروژه از طریق سایت

مرحله اول داشتن یک سایت مناسب و خوب است. شما به عنوان یک متخصص سئو باید یک دفتر مجازی برای ارائه نمونه کارها آموزش ها و از همه مهم تر گرفتن پروژه داشته باشید.
برای خودتان یک سایت طراحی کنید .و سعی کنید این سایت را برای گرفتن پروژه ، سئو کنید‌. شاید پیش خودتان فکر کنید. این همه سایت قدیمی توی زمینه سئو و سئو فروشگاهی  وجود دارد من چجوری سئو کنم که سری به پروژه برسم؟
من چند تا ایده بهتون میدم که رقابت کمی داره و میتونید توی زمان کم روی این کلمات کلیدی به رتبه های اول گوگل برسید و پروژه تحویل بگیرید:
سئوکار حرفه ای (نام شهرتان)
شرکت سئو در ساری
آوردن سایت به صفحه اول گوگل
انجام سئو وردپرس
خدمات سئو ارزان قیمت
بعدها که پیشرفته تر شدید کلمه متخصص سئو یا سئو کار حرفه‌ای ایده ‌آل ‌ترین کلمات برای سئو جهت گرفتن پروژه است.

در نمونه کارهای خود تبلیغ خودتان را کنید

خیلی ها توانسته چند پروژه و خوب سئو بگیرم و مشتری هم از آنجایی که نتیجه کار را دیده بود. در قیمت‌ها را آنچنان می‌خواست قرار دادن یک بنر کوچک در سایت مشتری باعث شد که همکاران او هم بخواهند دقیقه‌ای خود را شناسایی کنند و با شما آشنا شوند البته این کار نیاز به اجازه کارفرما دارد و به خصوص اگر میخواهی لینک هم در آن قرار دهید. ولی به احتمال زیاد او هم با این کار مخالفتی نمی‌کند.

دریافت پروژه از سایت های فریلنسری

برای دریافت پروژه علاوه بر وب سایت های شخصی و تبلیغات، می توانید در وب سایت های فریلنسری نیز تقاضای پروژه کنید و از وب سایت های فریلنسری که در ایران وجود دارند به عنوان یک اهرم استفاده کنید و از آن ها پروژه دریافت کنید.

در سایت ویرگول بازاریابی محتوا کنید

سایت ویرگول اعتبار و قدرت ایندکس بسیار خوبی دارد. بنابراین بستر بسیار خوبی برایتولید محتوا و بازاریابی محتوا است. با استفاده از این سایت می توانید همان عنوان هایی مثل \”متخصص سئو و یا قیمت سئو؟\” را پوشش دهید. در انتها هم شماره تلفن خود را قرار دهید که برای مشاوره رایگان یا راهنمایی بیشتر با شما تماس بگیرند. اگر مطالب خوبی در این سایت بنویسید. در مدت زمان کمی به رتبه های اول گوگل می رسد و سریعا دیده می شوید. با انجام درست پروژه مشتری شما به مشتری وفادار تبدیل می شود. معرفی مشتری جدید می تواند محصول این اعتماد سازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *