طراحی سایت چقدر هزینه دارد

طراحی سایت چقدر هزینه دارد

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟ هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟ قیمت و هاست دامنه چقدر است و …. سوالاتی هستند که همیشه از ما پرسیده می شود. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و قصد طراحی وب سایت را دارید، در این مقاله همراه تیم وبیمو باشید تا به طور دقیق از قیمت ها و شرایط آن آگاهی پیدا کنید…

اهمیت طراحی سایت!

امروزه به دلیل گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و فضاهای اینترنت و … افراد خدمات و محصولات مورد نیاز خود را از وب سایت ها تهیه می کنند. البته که چندان تعجب ندارد. چرا که انسان میل به رفاه دارد و اینترنت همان چیزی است که رفاه او را تامین می کند. حتما شما هم بارها از خدمات اینترنتی استفاده کرده اید. از خود بپرسید دلیل شما چه بوده است؟ قطعا اولین پاسخ شما کاهش هزینه و زمان بوده است و دلیل دیگر تنوع انتخاب از میان بهترین برندهای روز در سراسر کشور است.

نه تنها شما بلکه سایر کاربان نیز مانند شما فکر می کنند.صادقانه بگوییم دیگر تمام شده است دورانی که در شرکت یا فروشگاه و … بنشیند و چشم به راه مشتری باشید. همانطور که گفته ایم مشتریان امروز، مجازی هستند و دیگر برای رفع نیازهای خود در خیابان ها به راه نمی افتند. این تمایل به خرید های اینترنتی آنچنان گسترده شده است که حتی افراد مواد غذایی خود را از وب سایت ها سفارش می دهند. به همین دلایل است که می گوییم حضور نداشتن در فضاهای اینترنتی به معنای مرگ تدریجی کسب و کارهاست.

خوشبختانه یا متاسفانه مشاغل مجبور شده اند مجبور شده اند فعالیت خود را در بستر گوگل و اینترنت بنا کنند. تا بتوانند با افازیش بازدید از سایت، خدمات یا محصولات خود را به آنها عرضه کنند. اگر چه صرفا طراحی سایت برای موفقیت کافی نیست و این امر نیازمند بکارگیری مجموعه تکنیک هایی است که منجر به بازدید بیشتر از سایت خواهد شد اما به طور کلی، طراحی سایت اعتبار بسیار زیادی به مجموعه تان می بخشد و در صورت داشتن پشتکار و فعالیت در سایت، شاهد افزایش فروش چشمگیر از طریق وب سایتتان خواهید بود…

هزینه طراحی سایت

مطالب پیشنهادی : بهترین شرکت های طراحی سایت

آیا طراحی سایت تاثیرگذار است؟

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای امروزی است. در دنیای امروز، اکثر افراد به دنبال اطلاعات و خدمات خود از طریق اینترنت هستند و در صورتی که وب سایت شما دارای طراحی نامناسب باشد، ممکن است مشتریان شما را از دست بدهید.

اگر شما به دنبال یک وب سایت با طراحی کارآمد و جذاب هستید، شرکت وبیمو می‌تواند بهترین راهکارها را برای شما ارائه دهد. شرکت وبیمو یکی از شرکت‌های معتبر طراحی و توسعه وب سایت است که با به کارگیری روش‌های به روز و مدرن طراحی وب سایت، به عنوان یکی از بهترین‌‌های طراحی و توسعه سایت در بازار شناخته می‌شود.

شرکت وبیمو با بهره‌گیری از بهترین عناصر طراحی وب سایت به شما کمک می‌کند تا وب سایت مناسب، جذاب و کارآمدی داشته باشید. با استفاده از مهارت‌های برجسته در ارائه خدمات مختلف مانند طراحی وب سایت، بهینه‌سازی، بازاریابی آنلاین وتوسعه وب سایت، می‌توانید از خدمات این شرکت به بهترین نحو استفاده کنید.

یک وب سایت با طراحی مناسب و جذاب می‌تواند به شرکت شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش و سود بیشتر کمک کند. طراحی وب سایت به صورتی که همه عناصر آن شامل طراحی مناسب و بیانیه‌های واضح باشد، بهترین ارتباط بین مشتریان و شرکت شما را به وجود می‌آورد. در طراحی وب سایت، سرعت بارگیری، طراحی قالب و طرح بندی صفحه اصلی، طراحی وبلاگ و محتوا و صفحات فرعی، همگی از عواملی هستند که دارای تاثیر گذار مستقیم بر روی موفقیت شرکت شما هستند.

شرکت وبیمو با به کارگیری روش‌های به روز و مدرن در طراحی و توسعه وب سایت، به کارآمد ترین روش‌ها را برای ساخت یک وب سایت مناسب برای شما ارائه می‌دهد. این شرکت با تأکید بر رعایت استانداردهای طراحی وب، به شما کمک می‌کند تا وب سایتی جذاب و با کیفیت داشته باشید.

اگر به دنبال بهبود تجربه کاربری وب سایت خود هستید و می‌خواهید با یک شرکت طراحی و توسعه وب سایت مطمئن همراه شوید، شرکت وبیمو گزینه بیشتری نیست. این شرکت با تحلیل دقیق نیازهای کاربری و جامعه هدف، ایده‌هایی مناسب برای برطرف کردن نیازهای مختلف شما ارائه می‌دهد. با کمک این شرکت‌، وب سایتی جذاب و حرفه‌ای داشته باشید و برای کسب و کار خود نتایج موفقیت‌بخشی را به دست آورید.

طراحی سایت چقدر برای کسب و کارها هزینه دارد؟

خیلی از افرادی که قصد طراحی سایت دارند بدون هیچ اگاهی اولیه به شرکت مراجعه می کنند و اولین سوالی که مطرح می کنند این است که طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟ شاید این سوال در ابتدا منطقی به نظر برسد اما برای مشاورین بسیار مبهم است. چرا که طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسته به این عوامل، طراحان سایت زمان متفاوتی را صرف تولید خواهند کرد. بهتر است قبل از مطرح کردن این سوال از همان ابتدا، یک اطلاعات کلی از کسب و کار خود در اختیار طراحان سایت قرار دهید و در ادامه امکاناتی که برای وب سایتتان در نظر گرفته اید برایشان بازگو کنید.

شما می توانید با مشاهده وب سایت های مشابه خود در  گوگل بخش های مختلف سایت های آنها را بررسی کرده و از آنها ایده بگیرید. هم چنین از شرکت طراحی سایت بخواهید که به شما کمک کنند. قطعا آنها به سبب ماهیت شغلی که دارند، تجربیات زیادی داشته و می توانند در این زمینه کمک زیادی به شما بکنند. پس به طور کلی عواملی را که در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند را می توان در لیست زیر خلاصه کرد:

عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت:

دامنه یا آدرس سایت

دامنه همان آدرس سایت شماست و اولین اقدامی است که در فرایند طراحی سایت باید در نظر بگیرید. دامنه های مختلفی وجود دارد مانند دامنه آموزشی (org) ، دامنه ایرانی(ir)، دولتی (gov) ، تجاری (com) و … که قیمت هر کدام از انها متفاوت است. اما در میان آنها، دامنه ir  و com  در ایران مرسوم تر است. هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی دارد که البته ناچیز است.

امکانات سایت

امکانات طراحی سایت مهم ترین عاملی است که در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارد. بسته به این که نوع سایت شما چه باشد امکانات آن نیز متفاوت خواهد بود چرا که همانطور که گفته شد، امکانات متفاوت، زمان متفاوتی از تیم طراحی سایت صرف خواهند کرد بنابراین تاثیر مستقیمی بر قیمت می گذارند. امکاناتی از قبیل سبد خرید، درگاه پرداخت، امکان عضویت در سایت و …

ماهیت وب سایت

یکی از مسائل چالش برانگیز ما طراحان سایت این است که افراد بدون اینکه ماهیت وب سایت خود را به ما بگویند از ما می پرسند هزینه طراحی سایت چقدر است؟ ممکن است شما قصد طراحی سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، آموزشی، املاک، زیبایی و … را داشته باشید.

لازم است بدانید که هر کدام از آنها امکانات مخصوص به خود را دارند که با دیگری متفاوت است. تیم طراحی سایت بر اساس زمانی که برای وب سایت شما سپری می کند، هزینه ای پیشنهادی به شما اعلام می دارد. در صورت تمایل می توانید به توافق رسیده و قرار داد رسمی را امضا کنید.

قیمت طراحی سایت

مطالب پیشنهادی : خدمات طراحی سایت

خدمات پشتیبانی

پشتیبانی یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه طراحی سایت است. بعضی از کارفرمایان، خود پشتیبانی سایت را بر عهده می گیرند و بعضی از آنها، پشتیبانی را به افراد متخصص واگذار کرده و در ازای آن ماهانه مبلغی را پرداخت می کنند. هزینه پشتیبانی ماهانه به نوع وب سایت شما بستگی دارد اما به طور معمول بین مبلغ  پانصد هزار تا  یک میلیون و پانصد هزار تومان متفاوت است.

روش طراحی سایت

برای طراحی سایت دو روش متفاوت وجود دارد. یکی با استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس یا جوملا است که زمان کمتری از طراحان وب سایت می گیرد و دیگری استفاده از روش برنامه نویسی است که فرایندی زمانبر است. طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بسیار پر کاربرد است و بیش از 60 درصد وب سایت های جهان با آن طراحی شده اند اما در صورتیکه تمایل دارید امکانات منحصر به فرد و سفارشی برای وب سایت خود در نظر بگیرید، شرکت مورد نظر باید با استفاده از کدنویسی یک قالب اختصاصی برای شما طراحی کند. در این باره از شرکت مورد نظر سوال بپرسید و از او بخواهید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند.

آموزش استفاده از سایت

بعضی از کارفرمایان از شرکت طراحی سایت می خواهند که جلستی را به آموزش وب سایت برای آنها و یا کارکنان آنها در نظر بگیرند.

زبان برنامه نویسی

همانطور که تا اینجا دیده اید برای اینکه بدانید که طراحی سایت چقدر هزینه دارد باید آگاهی زیادی داشته باشید. حتی از تخصصی ترین مسائل مانند انتخاب نوع زبان برنامه نویسی. هر چند که شرکت طراحی سایت با برگزاری جلساتی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد، اما در صورتیکه وب سایت های بسیار پیشرفته بخواهید که نیاز بهزبان های برنامه نویسی و تخصص های متفاوت داشته باشد، قیمت طراحی سایت شما نیز به نسبت افزایش خواهد یافت.

انتخاب شرکت

انتخاب شرکت تاثیر زیادی در هزینه طراحی سایت دارد. متاسفانه به دلیل عدم نظارت و نبود یک نرخ مصوب برای طراحی سایت، شرکت ها هزینه های متفاوت و گاها غیر منصفانه ای اعلام می دارند. اما گران بودن یا ارزان بودن هیچ دلیلی برای عدم کیفیت طراحی نخواهد بود. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به اندازه کافی در اینترنت تحقیق کرده و نمونه کارها و همچنین میزان رضایت سایر مشتریان آنها را بررسی کنید.

بعضی از شرکت ها به دلیل شناخته بودن، هزینه های زیادی را از کارفرمایان تقاضا می کنند که چندان منصفانه نیست. اما توجه کنید که در این راه به هر کسی اعتماد نکرده و وب سایت خود را به افرادی که ادعا میکنند با مبلغ بسیار پایین طراحی سایت می کنند نسپارید.

تعرفه طراحی سایت

هزینه سئو سایت

خب رسیده ایم به مهم ترین بخش از مقاله “طراحی سایت چقدر هزینه دارد!”. شاید برایتان سوال شود که سئو سایت چیست؟ سئو به معنای بهینه ساز سایت برای موتورهای جستجو است که در نهایت باعث می شود که وب سایت شما در هنگام جستجوی کاربران در جایگاه برتر قرار گرفته و در نتیجه با بازدید بیشتر کاربران میزان فروش محصول یا خدمات شما افزایش یابد. چرا که کاربران در اکثر موارد فقط از وب سایت های صفحه اول جستجو دیدن می کنند.

هزینه تولید محتوا

گوگل اعتراف کرده که تولید محتوا، تاثیر گذارترین بخش برای سئو و امتیاز دهی وب سایت ها محسوب می شود. بنابراین اگر می خواهید که وب سایت شما امتیاز بیشتری دریافت کند، بای محتواهای جذاب و تخصصی برای آن تولید کنید و به طور منظم در وب سایت انتشار دهید.

شما می توانید این بخش را نیز در اختیار شرکت طراحی سایت یا متخصصان سئو قرار دهید. آنها با بکارگیری متخصصانی در این حوزه، باعث افزایش بازدید از وب سایت شما خواهند شد. اما در ازای این تلاش روزانه و بی وقفه، هزینه ماهانه برای آن دریافت خواهند کرد.

هزینه های طراحی وب سایت

همانطور که گفتیم قیمت طراحی وب سایت بسته به عوامل مختلفی که بیان کردیم، متفاوت خواهد بود اما به طور کلی قیمت استاندارد آن از 10 میلیون تومان شروع خواهد شد و با توجه به زبان برنامه ویسی و … افزایش خواهد یافت.

سخن پایانی

مشاورین تیمو وبیمو در این مقاله به سوال پر جستجوی “طراحی سایت چقدر هزینه دارد” پرداخته اند. امیدوارم که این مقاله پاسخگوی نیازهای شما دوست عزیز بوده باشد. اعتماد شما اعتبار ماست و بسیار مفتخریم که در زمینه طراحی سایت، تجربیات خود را در اختیار شما دوست عزیز قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *