درب و پنجره آلومینیومی | طراحی سایت درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی این روزها در ساخت و ساز ها به شدت مورد استفاده قرار میگیرند. این گروه از پرکاربردترین انواع درب و پنجره ها می باشند که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت و خوردگی در تماس با مواد خورنده و باران های اسیدی در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. این گروه از درب و پنجره ها از پروفیل های آلومینیومی تولید شده و در انواع مختلف ساده و تک جداره و دو جداره با قیمت های متنوع قابل اجرا می باشند. شرکت آلستار قبل از هرچیزی با مشاوره رایگان به شما در انتخاب درست درب و پنجره آلومینیومی کمک میکند . اما اگر میخواهید بیشتر در باره انواع درب و پنجره آلومینیومی آلستار بدانید باید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

آلومینیوم چیست ؟

در واقع آلومینیوم یک متریال کاربردی در ساخت پروفیل در و پنجره میباشد که از گذشته تا الان استفاده های زیادی از آن شد. دلیل محبوبیت این متریال ، تنوع در رنگ و فریم و یراق آلات  میباشد. همچنین به دلیل عایق بهتر و وزن سبک از همان ابتدای تولید مورد توجه و استفاده در ساخت و ساز ها گردید. که یکی از بهترین و بزرگترین تولیدی در و پنجره آلومینیومی شرکت آلستار میباشد که نیم قرن فعالیت باشکوه دارد.

کاربرد آلومینیوم در کجاست ؟

  • حمل و نقل : اتومبیل‌ها، هواپیماها، کامیون‌ها، کشتی‌ها، ناوگانهای دریایی، راه آهن.
  • بسته‌بندی : قوطی‌ها، فویل و…
  • ساختمان : درب و پنجره آلومینیومی، دیوار پوشها و نماهای کرتین وال و…
  •  کالاهای با دوام مصرف کننده : وسایل برقی خانگی، وسایل آشپزخانه.
  •  خطوط انتقال الکتریکی.
  • ماشین آلات اکسید آلومینیوم

پروفیل آلومینیومی

پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای فلزات و ساخت و ساز، پروفیل شامل انواع مختلفی است. اصلی‌ترین کاربرد پروفیل‌ها برای ساخت درب و پنجره‌های فلزی می‌باشد. برای تولید پروفیل آلومینیوم، اول ماده اولیه ( بیلت آلومینیومی ) را تحت فشار بسیار بالا و درجه حرارت مناسب قرار می‌دهند. بعد آن را از میان قالب های مخصوصی حرکت می‌دهند.سپس ماده اولیه تغییر شکل پیدا می‌کند و به اشکال مختلف درمی‌آید. به خاطر اعمال فرآیند حرارتی و فشار بالا روی فلز آلومینیوم، ماده اولیه کاملا تغییرشکل پیدا می‌کند و در نتیجه پروفیل آلومینیوم تولید می‌شود. پروفیل‌های آلومینیومی، وقتی همراه با شیشه‌های دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرند، به صورت کامل عایق می‌شوند و دیگر سرما، گرما، گرد و غبار یا سر و صدا از آن‌ها نفوذ نمی‌کند. و در نتیجه درب و پنجره آلومینیومی تولید میشود.

انواع پروفیل های درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

  1. پروفیل فریم
  2. پروفیل ساش
  3. پروفیل مولیون
  4. پروفیل های جانبی

انواع درب و پنجره آلومینیومی

انواع درب و پنجره آلومینیومی در شرکت آلستار موجود میباشد. که در ادامه با 3 نوعی که بیشترین تولیدی را دارند آشنا میشوید.

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره

درب و ٖپنجره آلومینیومی دوجداره آلستار یا درب و پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های آلومینیومی، نوعی از درب و پنجره‌ها هستند، که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در واقع در نسل اول این محصول ، با استفاده از میل‌گردهایی به هم متصل می‌شدند و امکان نداشت، که آن‌ها را تبدیل به  دوجداره کرد.

به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت این جنس از درب و پنجره‌ها، نسل دوم آن‌ها که به درب و پنجره‌های ST معروف بود، تولید و وارد بازار شد. درب و پنجره‌های اس تی قابلیت دوجداره شدن را داشتند اما باز هم درزهایی در آن‌ها وجود داشت، که باعث می‌شد معایبی داشته باشند. و این معایب باعث شد که دوجداره بودن درب و گنجره به چشم کسی نیاید.

امروزه، تولید کنندگان با توجه به همه تجربیاتی که از گذشته تا کنون کسب کرده‌اند، در و پنجره‌های آلومینیوم بندینی را تولید کرده‌اند. در و پنجره‌ دوجداره آلومینیومی بندینی، جدیدترین پروفیل تولیدی در کشورمان هستند، که قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار عالی و قابل قبول دارند.

 

درب و پنجره آلومینیومی ضد سرقت

برای امنیت و کاهش خطر باید از درب و پنجره آلومینیومی ضد سرقت آلستار استفاده کنید. تا خیالتان راحت باشد که اتفاقی برای منزل یا محل کارتان نمیوفتد. درهای ضد سرقتی از 4 نوع مواد ساخته شده که اعم است از :  درهای سخت از جنس استنلس استیل ، درهای مسی با درجه بسیار بالا ، درهای آلیاژی آلومینیومی با رنگ روشن و رنگهای فولادی ساده تر. از مزایای این محصول میتوان به مقامت بالا ، امنیت ، طول عمر ، عایق حرارتی و.. اشاره کرد. از آنجایی که امنیت امروزه حرف اول را میزند شما حتما نیاز به یک درب و پنجره آلومینیومی ضد سرقت دارید.

 

درب و پنجره آلومینیومی ریلی

یکی از انواع درب و پنجره آلومینیومی آلستار ، درب و پنجره آلومینیومی ریلی میباشد که سیستم بازشوی اسلایدینگ دارند. که به هر دو جهت چپ و راست است و در این نوع پنجره آب بندی توسط درزگیرهای مویی انجام می شود. از پنجره های ریلی در تراس ها بیشتر استفاده می شود. درب و پنجره آلومینیومی ریلی این مزیت را دارد که باز و بسته شدن بازشو روی ریل بدون اشغال کردن فضای داخلی منزل است. نصب راحت و آسان داشته نیازی به جمع کردن پرده‌های داخلی خانه نیست. این محصول دارای بازشوهای مختلفی مانند۲ عدد ثابت، ۱ عدد بازشو ۲ عدد بازشو، ۱ عدد ثابت ۲ عدد بازشو بدون ثابت است و قابلیت نصب کتیبه بالای بازشوها را نیز دارد.

مدل پنجره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی گوناگونی در شرکت آلستار وجود دارد که میتوانید انتخاب و خریداری کنید. در ادامه مدل پنجره آلومینیومی را مشاهده میکنید.

 

از انواع دیگر مدل پنجره آلومینیومی میتوان به مدل های طرح چوب ، رنگ سفید ، رنگ مشکی ، مدرن ، ویلایی و کشویی اشاره کرد. که بسیار زیاد در دکوراسیون منزل شما تاثیر بهتری خواهد داشت.

  • مدل پنجره آلومینیومی طرح چوب

قیمت درب و پنجره آلومینیومی

قیمت درب و پنجره آلومینیومی کاملا بستگی به کیفیت و انتخاب شما دارد . که شرکت آلستار برای این سوال شما پیشنها میدهد که حتما با مشاورین آلستار تماس بگیرید و نیازهای خود را درمیان بگذارید. برخی از فاکتور های مهم قیمت گذاری عبارت است از :

محاسبه وزن آلومینیوم خالص مصرفی

قیمت پلی آمید

محاسبه هزینه تولید

هزینه رنگ و آنادایز

محاسبه قمیت یراق آلات

هزینه حمل و نقل و نصب پنجره

نوع شیشه

ابعاد دقیق

تعداد بازشو و یراق آلات

کیفیت تولید

دستگاه های مورد استفاده در ساخت

کیفیت جوش

شکل کاربردی پروفیل

سایر هزینه ها

ویژگی های درب و پنجره آلومینیومی

آلومینیوم یکی از رایج‌ترین و بهترین متریال­هایی است که در تولید پروفیل درب و پنجره‌های دوجداره کاربرد دارد. و از گذشته تا کنون در ساختمان سازی  به کار گرفته میشده است. ویژگی های این متریال عبارت است از:

مقاومت بسیار بالا

پروفیل های آلومینیوم علاوه بر ارزان تر بودن از مقاومت و پایداری بسیار بالاتری نسبت به انواع دیگر پروفیل برخوردار است.

سازگاری با محیط‌ زیست

آلومینیوم در میان سایر فلزات بیش‌ترین سرعت تجزیه و بازیافت را دارد.

استحکام بالا و وزن سبک

با وجود اینکه وزن درب و پنجره آلومینیومی به نسبت نمونه آهنی آن بسیار کمتر است اما از دوام و استحکام بالاتری برخوردار است.

مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید

 درب و پنجره‌های آلومینیومی دوجداره سال های سال در برابر اشعه آفتاب دوام آورده و دچار هیچ‌گونه تغییر فیزیکی و رنگ‌پریدگی نمی­شوند. و در برابر باران و باد نیز بسیار مقاوم هستند.

گستردگی و تنوع بالای طرح و رنگ

طیف وسیع رنگی و شکلی باعث شده که این نوع درب و پنجره‌ها باهر نوع سلیقه‌ای سازگار باشند.

تعمیر و نگهداری بسیار آسان

با توجه به اینکه فلز آلومینیوم در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد، پس نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی را نمی­طلبد.تنها با استفاده از یک پارچه مرطوب می‌توان آن را تمیز کرد به‌روز اول برگرداند.

قابلیت نصب سریع و آسان

نصب این‌گونه درب و پنجره‌ها به دلیل سادگی و وزن سبک بسیار راحت تر از انواع دیگر است.

قیمت بسیار مقرون به صرفه

قیمت درب و پنجره آلومینیومی دوجداره به نسبت مدل های آهنی و چوبی بسیار ارزان تر و بازدهی بسیار بالاتری دارند.

درب و پنجره های یو پی وی سی

پنجره UPVC نوعی عایق حرارتی محسوب میشود و از انتقال انرژی جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های این نوع پنجره استفاده از پروفیل های چند حفره ای در ساخت آنهاست. تولید درب و پنجره های یو پی وی سی شرکت آلستار با استفاده از ماشین آلات CNC و تمام اتوماتیک Elumatec آلمان انجام می شود. در واقع در و پنجره یو پی وی سی نوعی ماده می باشد که از مشتقات نفت به دست می آید. در طی مراحل تولید این ماده محکم و با استحکام میشود. سپس برای درب و پنجره آلومینیومی استفاده میشود. استفاده از درب‌ و پنجره های یو پی وی سی به دلیل ضد آب بودن درب‌ها، بالاتر بودن امنیت آن‌ها، عایق بودن‌شان در برابر گرما و سرما و نفوذناپذیری‌شان در برابر ورود گرد و غبار گسترش یافته است.

کاربرد درب و پنجره های یو پی وی سی در کجاست ؟

استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی در تراس یا بالکن

استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی در حیاط

استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی در راهرو و راه پله

استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی در سرویس بهداشتی

تفاوت درب و پنجره آلومینیومی و درب و پنجره یو پی وی سی چیست؟

مهم ترین تفاوت در این دو نوع درب و پنجره، نوع پروفیل به کار رفته در آنها و میزان مقاومت و استحکام سازه می باشد. پروفیل های مورد استفاده در درب و پنجره های یو پی وی سی وزن سبکی داشته و مقاومت مطلوبی نسبت به نوع آلومینیومی دارند و ارزان تر نیز می باشند. در مقابل، پروفیل های آلومینیومی انعطاف پذیری بالایی داشته و تنوع در شکل ظاهری آنها زیاد است. همچنین لازم به ذکر است که چارچوب درب و پنجره آلومینیومی به دلیل استحکام بالا می تواند باریک تر باشد و به دلیل استفاده بیشتر از شیشه ظاهر بهتری خواهد داشت.

نصب درب و پنجره آلومینیومی در شرکت آلستار به چه صورت است؟

برای نصب درب و پنجره‌ آلومینیومی شرکت آلستار ، درب و پنجره‌های قدیمی را توسط تکنیسین های حرفه ای درب و پنجره درمی‌آورند. پس از درآورده شدن پنجره‌های قدیمی، تکنسین‌های آموزش دیده، پنجره‌های جدید از جنس پروفیل آلومینیومی دوجداره را به جای پنجره‌های قدیمی نصب می‌کنند. این اتفاق علاوه بر اینکه باعث عایق شدن منزل یا محل کارتان می‌شود، جلوه و نمای تازه و زیبایی به این مکان خواهد داد.

کاربران عزیز میتوانند با شرکت آلستار جهت سفارش درب و پنجره آلومینیومی در ارتباط باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *