بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ و افزایش فالوور واقعی

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بهترین های سلبریتی ها

در این مقاله به معرفی صفحه هایی می پردازیم که از محبوبیت بیشتری در بین کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام برخوردار بوده.آن ها دنبال کننده های میلیونی دارند و اصطلاحاً لایک، کامنت و ویوو پست های منتشر شده آنها نسبت به سایر پیج های اینستاگرام بالاتر است.پیج های اینستاگرام برای تبلیغ در این مقاله پیج سلبریتی هاست.

 

1. ترانه علیدوستی با 6.4 میلیون فالوور

ترانه علیدوستی یکی از بازیگران موفق سینمای ایران است. اغلب مردم او را به خاطر بازی در فیلم سینمایی “من ترانه پانزده سال دارم” می شناسند. وی توسط 130 منتقد فیلم های ایرانی، جز بهترین های دهه خود شناخته شد. در سال 2012 نیز، عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. از دیگر فیلم های مورد توجه او می توانیم به مجموعه شهرزاد اشاره کنیم. که در سه سیزن از سال 1393 تا سال 1397 پخش شد. این بازیگر محبوب اکنون در شبکه اینستاگرام خود 6.3 میلیون فالوور دارد. و پست هایی مربوط به فیلم هایش و یا عکس های شخصی خود را در آن به اشتراک می گذارد. آی دی پیج اصلی و تایید شده او taraneh_alidoosti بوده که تیک آبی اینستاگرام به دست آورده است. اگر به قسمت بیو او در این برنامه دقت کنید، خواهید دید.

 

2. بهنوش طباطبایی با 7.5 میلیون فالوور

بهنوش طباطبایی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد. حرفه خود را از سال 1377 با سریال یونس شروع کرد. تاکنون در بسیاری از فیلم های سینمایی و تلویزیونی دیده شده است. از موفقیت بالایی برخوردار می باشد. این هنرمند خوش سیما، در سال 1389 با مهدی پاکدل از دیگر بازیگران کشورمان ازدواج کرد. آن ها پس از مدتی در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند. طلاق این زوج محبوب شوکی به طرفداران آنها وارد نمود.به گونه ای که تا مدتها باور این قضیه برایشان دشوار بود. خانم بهنوش طباطبایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام 7.5 میلیون فالوور دارد. اکثر پست های او به کارهای هنری اش در سینما، تلویزیون و مخصوصا تئاتر مربوط می شود.

 

3. سحر قریشی با 8 میلیون فالوور

سحر قریشی چهره معروف و جنجالی سینما و تلویزیون که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد.، با سریال دلنوان معروف شد. این بازیگر زن ایرانی در زمینه مدلینگ نیز حضوری پر رنگ دارد. در حال حاضر او ممنوع التصویر است و نمی تواند در سریال های تلویزیونی جلوی دوربین برود. اما امکان بازی در فیلم های سینمایی و حضور در شبکه های خانگی را دارد. او معمولا درگیر حواشی زیادی می شود. که یکی از آنها به مخالفتش درباره ورود بانوان به استادیوم بر می گردد که اظهار کرده بود: “حضور در استادیوم کنار مردان مرا منقلب می کند”. این اظهار نظرش با واکنش تند سلبریتی هایی مانند: خانم مهناز افشار، مسیح علی ‌نژاد، و سالومه سیدنیا رو به رو شد. سحر قریشی در صفحه اینستاگرام یک اکانت با 7.9 میلیون دنبال کننده دارد. سفارش سئو

 

4. الناز شاکردوست با 8.2 میلیون فالوور

الناز شاکردوست بازیگر حرفه ای سینما و طراح صحنه ایرانی، از سال 1382 با نقش آفرینی در فیلم گل یخ وارد عرصه سینما شد و شهرت او از بازی در مجموعه قلب یخی که برای شبکه خانگی ساخته شده بود اوج گرفت. فیلم رسوایی یکی از آثاری است که بسیار آن را دوست دارد و می گوید روح من برای همیشه در این نقش می ماند. او در فیلم های زیادی بازی کرده که مهمترین آنها تا کنون سینمایی”شبی که ماه کامل شد” است و در سال 1397 برای آن برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد. وی یکی از بهترین پیجهای ایرانی اینستاگرام را با 8.2 میلیون فالوور دارد که آی دی اصلی و تایید شده آن elnazshakerdoost می باشد و دارای تیک آبی مخصوص اینستاگرام می باشد.

 

5. رضا گلزار با 8.5 میلیون فالوور

محمد رضا گلزار یکی از هنرپیشه های حرفه ای و خوش چهره سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل کشورمان است که طرفداران بی شماری دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. همه او را با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری در سال 1379 می شناسند، این فیلم نخستین تجربه گلزار از دنیای تصویر و هنر بود. در هر یک از فعالیت هایش به جز مجری گری (تنها مجری برنامه برنده باش، بود)، یَدی طولانی دارد. پیش از اینکه وارد عرصه بازیگری شود در گروه های موسیقی مختلفی همچون گروه آریان فعالیت می کرد. آخرین بازی او به ایفای نقش در فیلم پر مخاطب رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی بر می گردد که جز پرفروش ترین فیلم های تاریخ کشورمان می باشد. این چهره معروف در اینستاگرام دارای 8.5 میلیون فالوور است که او را با آی دی rezagolzar می توانید دنبال کنید. این پیج های اینستاگرام برای تبلیغ خیلی مهم هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *