انواع تبلیغات در کسب و کار

انواع تبلیغات در کسب و کار

از میان انواع تبلیغات در کسب و کار کدام یک بهتر هستند؟ همانطور که می دانید در حال حاضر اکثر کسب و کارها اینترنتی شده اند به همین دلیل، اکثر فروشگاه ها و شرکت ها ترجیح می دهند که کسب و کار خود را در بستر اینترنت گسترش بدهند. اگر شما هم چنین تصمیمی دارید باید بدانید که تنها نیستید و افراد بسیار زیادی مانند شما در زمینه شغلی شما در بستر اینترنت در حال فعالیت هستند.

اما از این میان چگونه می توان به موفقیت رسید؟ برای موفق شدن باید یک استراتژی فروش خوب داشت و از ابزارهای تبلیغاتی مناسب استفاده کرد تا شاهد افزایش آمار بازدید سایت و در نتیجه فروش بیشتر شد. اما مهم ترین نکته در دیده شدن سئو سایت است که به مجموعه اقداماتی گفته می شود که منجر به افزایش بازدید از سایت خواهد شد. تیم سئو با سالها تجربه در زمینه راهکارهای افزایش فروش و بهبود کسب و کار ها و هم چنین سئو سایت پروژه های موفق بسیار زیادی را به مرحله اجرا در آورده است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و آگاهی از تعرفه سئو سایت و همچنین تعرفه قیمت طراحی سایت وبیمو تماس بگیرید. در این بخش با چندی از مهم ترین انواع تبلیغات در کسب و کار آشنا خواهیم شد.

تبلیغات برای کسب و کار

مهم ترین انواع تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات در کسب و کار شامل موارد زیادی هستند. اما ما در این بخش تصمیم گرفته ایم تا مهم ترین آن را در اختیار شما قرار دهیم.

1- تبلیغات در گوگل: تبلیغات در صفحات نتایج جستجوی گوگل از جمله تبلیغاتی هستند که هزینه زیادی دارند ولی به دلیل جذب مخاطبان مناسب، موثر بوده و با بازدهی بالا همراه هستند.

2- تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: برای تبلیغ کسب و کار خود می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین استفاده کنید. این تبلیغات بر اساس نوع کسب و کار شما ممکن است از فرمت‌های مختلفی استفاده کنند.

3- تبلیغات پرداخت در بنر یا بیلبوردهای شهری: این نوع تبلیغات برای کسب و کارهای بزرگ تر مطرح است. شما می‌توانید بر روی صفحات موردنظر خود در وب‌سایت‌های دیگر بنر تبلیغاتی نمایش دهید و یا از بیلبوردهای شهری استفاده کنید. این یکی از مهم ترین انواع تبلیغات در کسب و کار است.

4- تبلیغات در ایمیل: روش دیگر تبلیغات کسب و کار شما، ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی است که دارای محتوای نهایی خوبی باشند تا افراد به آن‌ها واکنش نشان دهند.

5- تبلیغات محتوایی: به عنوان مثال، می‌توانید برایروش های تبلیغات برای کسب و کارکسب و کار خود مطالب، ویدیوها و پست‌هایی با محتوای جذاب و مؤثر در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

 

6- همینطور میتوانید از تبلیغاتی مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی موتور جستجو ، تعاملی ، شبکه های تبلیغاتی …استفاده کنید. اما نکته مهم اینجاست که برای انتخاب روش تبلیغاتی مناسب باید به خصوصیات کسب و کار، مخاطبان موردنظر و بازار هدف دقت کنید.

7- تبلیغات ویدیویی: می‌توانید به وسیله تبلیغات ویدیویی کسب و کار خود را با مخاطبان بهتر ارتباط برقرار کنید، که می‌تواند باعث رشد کسب و کار شما شود. این تبلیغات می‌تواند در وب‌سایت شما یا بر روی پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب نمایش داده شود. فراموش نکنید که محتوای ویدئویی همیشه از بازدید بیشتری برخوردار هستند!

8- تبلیغات روی ابزار موتورهای جستجو: شما می‌توانید توسط Google AdWords و یا بانکی مانند Bing Ads تبلیغ خود را در قسمت بالای نتایج جستجوی کلمات کلیدی خود نمایش دهید.

9- تبلیغات پرداخت در جستجو: با استفاده از ابزارهایی مانند Google Adwords می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در واقع گوگل ادوردز، در ازای دریافت مبالغی پول، در بعضی از کلمات، کسب و کار شما را در نتیج برتر نمایش می دهد. این روش یکی از انواع تبلیغات در کسب و کار است که معمولا برای کسب و کارهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تبلیغات برای سایت

10- تبلیغات موبایل: با توجه به اینکه مردم اغلب به اینترنت از طریق تلفن همراه خود دسترسی دارند، تبلیغات موبایلی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. این شامل اعلان‌هایی برای برنامه‌ها یا اپلیکیشن های موبایل، نمایش بنر، تیلیغات درون محتوایی،  و… می‌شود.

11- تبلیغات در پادکست: با توجه به پرطرفداری پادکست‌های امروزی برای افراد، بهترین گزینه تبلیغاتی برای کسب و کار شما باشد.

12- تبلیغات روی پلتفرم های تبلیغات آنلاین: امروزه پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین بستری مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما می باشد.

13- تبلیغات در بخش فیلم های آموزشی: این روش تبلیغاتی بستر خوبی برای قرار دادن کسب و کار شما در بین کسانی است که به دنبال آموزش در مورد موضوعات جذاب هستند.

همچنین می‌توانید از تبلیغات ویدیویی در یوتیوب استفاده کنید، همان طور که این پلتفرم به عنوان سایت خبری و مجله های معتبر به تبلیغات پرداخته و از فضای ویدیویی برای تبلیغات استفاده کرده است.

همه این روش‌ها به کسب و کار شما کمک می‌کنند تا بتوانید بیشترین بازدهی را از هزینه‌های تبلیغاتی خود بدست آورید و به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

انواع تبلیغات برای آنلاین شاپ
من نسرین نجفی پور هستم و کارشناس محتوای سایت عظیم مدیا هستم. این عکس برای مقاله مشاوره کسب و کارهای کوچک آماده شده است.
https://www.azim.media/

نتیجه گیری

تبلیغات در برای کسب و کارها از دیرباز مرسوم بوده است و چه بخواهیم و چه نخواهیم تاثیر زیادی بر افزایش آمار بازدید از سایت ما خواهد داشت. به دلیل درخواست های مکرر کاربران مبنی بر انواع تبلیغات در کسب و کار ما تصمیم گرفته ایم تا در قالب یک مقاله شما را با انواع روش های تبلیغاتی برای کسب و کار آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *