چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم (موثر ترین روش های جدید)

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

از جمله قابلیت های استثنایی اینستاگرام فضای اکسپلور یا همان ذره بین خودمان هست. در این فضا شما فرصت دیده شدن پیدا کرده و می توانید کسب و کار خود را دگرگون کنید. در این فصل در واقع یک فرصت استثنایی داده میشود که بتوانید خودتان را در فضای اینستاگرام مطرح کنید. در واقع زمینه رشد در فضای اکسپلور اینستاگرام بسیار بالا است. پیج های تازه تاسیس اینستاگرام که فالوور چندانی ندارند از طریق فضای اکسپلورر خود را مطرح کرده‌اند. این پیج های تازه تاسیس  با نظم در پست گذاری و فعالیت در اینستاگرام سیگنالی برای اینستاگرام فرستند که می گوید من را به اکسپلور ببر!.

\"اکسپلور

یعنی فقط کافی است که اینستاگرام تشخیص دهد که پیج شما فعال است و مخاطبان وفاداری نیز دارد. بعد از این تشخیص اتفاق بسیار خارق العاده ای برای پیج و پست شما رخ خواهد داد که حتی باورتان نخواهد شد. به صورت خیلی ناگهانی یکی از پست های شما به فضای اکسپلور رفته و موجب پیشرفت و مطرح شدن پیج شما می شود.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام یا همان ذره بین که در بخش پایینی اینستاگرام قابل مشاهده است بخشی از اینستاگرام است که در آن محتوای هایی که هر روزه در اینستاگرام منتشر می شوند نمایش داده می شوند. اما در این فضا محتوا ها به صورت تصادفی انتخاب می شوند. یعنی اینکه اینستاگرام به صورت اتفاقی یکی از محتوا های یک پیج را انتخاب کرده و در فضای اکسپلور نمایش می دهد.

خیلی پیج هایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند به دنبال دیده شدن در فضای اکسپلور هستند. این موضوع به این علت هست که اکسپلور اینستاگرام اینستاگرام می تواند بسیار به سود یک پیج باشد. در حقیقت این فضا فالوور هایی را به شما می دهد که برای آن هزینه ای پرداخت نمی کنید. به عبارتی می شود گفت اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام هستید اکسپلور می تواند بسیار کمک کننده باشد.

و اما چگونه باید در این فضا مطرح شویم ؟

مطرح شدن در فضای اکسپلور یکی از  دغدغه آقای اصلی پیج های نوپا و تازه کار هست. در این مقاله سعی بر آن شده است که روشهای دیده شدن در اکسپلور را برای شما به کاملا بگوییم. در ادامه میخواهیم این روش ها را برای شما بازگو کنیم.

شناخت مخاطبین

برای جذب مخاطبین هدف خود باید آنها را به خوبی آنالیز کنید.  منظور از این حرف آن است که اگر می خواهید محصول یا خدماتی عرض کنید باید بدانید که آنها چه میخواهند. در واقع باید خواسته های مخاطبین هدف خود را شناخته و طبق آنها عمل کنید. برای شناخت بهتره مخاطبین هدف خود باید از سلیقه و پیج های مورد فالو توسط آن ها اطلاعات کسب کنید.

استفاده درست از هشتگ ها

هشتگ گذاری در اینستاگرام از موارد مهمی است که در فضای اسکپلور تاثیر گذار است. با استفاده از هشتگ های پر سرچ و مناسب در اینستاگرام شما می توانید بسیار دیده شوید. هشتگ گذاری دارای اصولی است که با رعایت این اصول و جلوگیری از اسپم شدن هشتگ شما می توانید به اهداف خود در فضای اکسپلور اینستاگرام برسید. با رجوع به صفحه خدمات اینستاگرام شما می توانید برای خود بسته ای تهیه کرده که ما در آن همه اصول را رعایت می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *