چند ایده برای کسب و کار اینترنتی

کسبو کار اینترنتی

امروزه به دلیل بیماری کرونا ، تعطیلات و گرانی خیلی از افراد به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند. خیلی ها شروع به این کار کرده اند و یه سری ها هم به فکر انجام این کار هستند. راه اندازی کسب وکار آنلاین خیلی بهتر و ریسک کمتری نسبت به کسب و کار بازاری یا حضوری دارد. هر کسی می توان در هر شرایطی یک کسب و کار آنلاین برای خود داشته باشد. تیم وبیمو  قصد دارد در این مقاله چند ایده برای کسب و کار های اینترنتی به شما معرفی کنید.

1. فروش محتوا( تولید محتوا )

سه نوع کسب و کار اینترنتی دارید یک کسب و کار اینترنتی بر پایه محصولات خدمات و اطلاعات

اگر شما توانایی دارید که به دیگران کمک کنید تا در یک موضوع نتیجه خوبی را کسب کنند پس شما می توانید درآمد خوبی کسب کنید برای شروع یک موضوع که در آن مهارت دارید آن را انتخاب کنید با این کار به راحتی می توانید آن کار را شروع کنید و از انرژی کمتری برای آن استفاده کنید

۲. طراحی سایت

این روزها می بینیم که هر روز تعداد وبسایت های وب فارسی در حال افزایش است همه کسب و کارها به فکر راه اندازی یک وب سایت می باشند هر سایت یک موضوع جدا ، یک هدف جدا و یک فعالیت متمایز از سایت های دیگر دارد اما تمام صاحبان وب سایت ها یک هدف دارند آن هم کسب درآمد از سایت است.

با توجه به تعطیلاتی که این روزها در پیش داریم می توانید به عنوان یک طراح سایت کار خودتان را شروع کرده و پروژه‌های مختلفی بگیرید شما می توانید نسبت به اعتماد به نفس کیفیت کار و نیاز مشتری درآمد خوبی را در ماه داشته باشید.

 

\"کسبوکار\"

۳. فروشگاه آنلاین صنایع دستی

همه استان های ایران صنایع دستی و سوغاتی های مختص به خودشان را دارند که فرهنگ مردم آن استان را نشان می‌دهد. می توانید صنایع دستی و سوغاتی های استان خود را جمع آوری کرده و در فروشگاه آنلاین خود آن ها را بفروشید.

۴. راه اندازی وبلاگ

شما می توانید یک کسب و کار با درامد منظم از طریق وبلاگ نویسی ایجاد کنید. وبلاگ نویسی یک وب سایت است که در آن شما اطلاعات مفیدی را برای دیگران به اشتراک می گذارید. موقعی که به وبلاگ شما رشد کرد می‌توانید از طریق تبلیغات بازاریابی و راه های دیگر درآمد کسب کنید.

۵.دستیار مجازی

دستیاران مجازی توسط شرکت ها تقاضای زیادی دارند دستیار مجازی این امکان را به شما می دهد تا هنگام توسعه مهارتهای حرفه ای خود در هر نقطه‌ای از جهان کار کنید هم چنین فرصتی عالی برای شناخته افرادی موفق در زمینه های مختلف کاری را به شما می دهد.

۶. مترجمی

اگر توانایی ترجمه متن به فارسی یا از فارسی به انگلیسی را دارید به سراغ آگهی های سایت شیپور و یا دیوار بروید و از آنها کمک بگیرید.

۷.مشاوره سئو

خیلی از شرکت های آنلاین نیاز به بهبود رتبه خود در گوگل دارند اگر شما در سئو مهارت دارید می توانید کسب و کار خود را برای مشاوره سئو آماده کنید در این کار شما باید به دنبال بالا بردن رتبه بندی جستجو در وب سایت باشید.

۸.خرید و فروش دامنه

خیلی از افراد از طریق خرید و فروش دامنه کسب درآمد می‌کند چراکه زمان و سرمایه کمی لازم است. شما می توانید به قیمت پایین یک دامنه بخرید و دوباره آن را به قیمت بالا تر بفروشید. یک راه عالی و ایده آل برای یافتن نام های واقعی این است که فرصت های که به نتیجه رسیده اند را بررسی کنید. چرا که نام های زیادی را پیشنهاد می کنند ، که غیر فعال شده اند و دوباره به بازار خرید و فروش وارد شده اند.

۹.طراحی گرافیک

بیشتر کسب و کار های اینترنتی برای اینکه بتوانند محتوای زیبا و با کیفیت تری تولید کنند نیاز به یک طراحی گرافیک دارند. البته فعالیت های این طراحان فقط به تولید و محتوا محدود نیست برگ کارهایی مانند طراحی بنرهای تبلیغاتی لوگوها ظاهر سایت و غیره را هم طراحان گرافیک انجام میدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *