طراحی سایت یا اینستاگرام؟

طراحی سایت یا اینستاگرام؟ به نظرتان کدام یک از این دو برای راه اندازی کسب و کار مناسب هستند؟

همه ما می‌ دانیم که در سال‌ های اخیر گرایش مردم به استفاده از شبکه‌ های اجتماعی بیشتر شده. ساعت‌ های زیادی را در طول روز مشغول گشت زدنی در آن‌ ها و تبادل اطلاعات از این طریق می‌ باشند. در این میان یکی از شبکه‌ های اجتماعی که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته و از هر سن و قشری در آن فعالیت دارند ، اینستاگرام است. همین طور که همه ما اطلاع داریم ،  اینستاکرام یکی از محبوب‌ ترین شبکه اجتماعی در ایران است. پس به نظر می‌ رسد که با راه‌ اندازی کسب و کار اینستاگرامی یک بازار بزرگ در اختیارتان است. و درآمد خوبی هم از آن خواهید داشت. اما بیایید این بازار بزرگ را کمی ذره بینی تر بررسی کنیم.

خوبی های راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی

ما از اینستاگرام به صورت رایگان استفاده میکنیم. اگر سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار انلاین ندارید می توانید از اینستاگرام استفاده کنید. چرا که نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اگر یک بازاریابی خوب داشته باشید میتوانید به خوبی دیده شوید. همچنین کار کردن با آن بسیار راحت و ساده است.

بدی های راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی

شما امکان به روز رسانی محصولاتتان را ندارید. برای پرداخت فرایند دشواری را باید  پست سر بگذارید. همچنین فیلتر شدن شما را تهدید میکند . و بد ترین آن این است که شما برای محصولاتتان نمی توانید دسته بندی ایجاد کنید.

\"\"

راه اندازی کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

راه‌اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی به لطف ظهور ابزارهایی مانند سایت‌ ساز و فروشگاه‌ ساز ، دیگر کار مشکلی نیست و هر کسی با هر دانشی می‌ تواند سایت خودش را به راحتی راه‌اندازی کند.

خوبی های راه اندازی کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

امکان دسته بندی محصولات وجود دارد. مدیریت و به روز رسانی محصولات راحت تر و ساده تر است. افراد می توانند محصولات مورد نظرشان را چستچو کنند. خطر فیلتر شدن هم به حداقل میرسد و امکان این هم هست ک اصلا فیلتر نشود. و مهم ترین آن هم این است که پرداخت آنلاین به صورت درگاه های پانکی امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *