اهمیت شبکه های اجتماعی در سئو سایت

اهمیت شبکه های اجتماعی

یکی از قسمت های خدمات سئو در بخش offpage ساخت شبکه های اجتماعی و بروز نگه داشتن اونهاست.

امروز که سئو به عنوان یک شغل بسیار تخصصی و پیچیده ( در کلمات پر رقابت ) شناخته میشه، دیدگاههای بسیار زیادی در گوگل  توی زمینه اهمیت شبکه های اجتماعی در سئو از سوی سئو کار های مختلف کشور وجود داره. که هرکدوم با استدلال ها و یا ترجمه سورس های خارجی این اطلاعات رو در اختیار کاربرانشون میزارن.

با من همراه باشید تا در این مقاله از آموزش سئو سایت و نکاتی برای سفارش سئو، با هم یه نگاهی به این دیدگاه ها بندازیم. و خودم هم روش کارم رو خدمتتون بگم.

ابعاد اهمیت شبکه های اجتماعی در سئو سایت

شبکه های اجتماعی با روش های مختلفی توی سئو وب سایت ها و جایگاهشون تاثیر میزارن! اما این تاثیر به چه شکل هستش و باید چطور از اون بهره ببریم؟ سوالیه که امروز ذهن خیلی از سئو کار ها رو مشغول کرده.

بهترین اول چند مورد از کاربرد های شبکه های اجتماعی رو بدونیم:

به اشتراک گذاری لینک سایت

قطعا مهم ترین کاربرد شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری مطالب هست .که به وسیله اون افراد می تونن اطلاعات، علاقه مندی ها، خدماتشون و … رو با دوستاشون به اشتراک بزارن و این میتونه یه فضای مناسب برای معرفی وبسایت شما به دوستانتون باشه و ترافیک سایت رو افزایش بده

سوشیال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی

این وبسایت ها به عنوان فضایی بسیار پر رفت و اومد بستر فوق العاده ای برای تبلیغات و استراتژی های فروش هستن. که امروز دیگه اهمیت اون ها در این خصوص از دید هیچ کس پنهون نیست و راه کسب درآمد های بسیار کلان برای خیلی از افراد هستش با یک برندینگ حرفه ای یا پیاده سازی یه پلن درست برای تبلیغات وبسایت، می تونید یکی از راس های اصلی مثلث سئو تون رو محقق کنید.

بهره گیری از سیگنال های ارسالی از این وبسایت ها

انتشار لینک توی شبکه های اجتماعی باعث میشه از طریق رباط ها سیگنال هایی به وبسایت شما ارسال بشه. و روند واکشی اطلاعات سایتتون از سوی گوگل رو تسریع ببخشه.

گرفتن بکلینگ باکیفیت!

وقتی توی شبکه های اجتماعی عضو میشید. معمولا یه قسمت به عنوان لینک سایت ازتون میخواد که این لینک با لینک های دیگه فرق میکنه و توی خیلی از سایت ها بصورت فالو درج میشه! این بک لینک هارو به هیچ وجه از دست ندید چون هم از سایت بسیار معتبریه و هم رایگان و راحته.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *