هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ اگر شما هم بدنبال این هستید که تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنید احتمالا یکی از سوالاتتان درباره هزینه تبلیغات در اینستاگرام است.تبلیغات در اینستاگرام یکی از فعالیت‌هایی است که برآورد مالی آن تا حد زیادی دشوار است. دلیل این موضوع نبود تعرفه خاصی برای تبلیغات و همین طور تغییرات مداوم قیمت‌ها در صفحات مختلف است.

تعرفه تبلیغات اینستاگرام  بلاگرها واینفلوئنسرها

افرادی که در حوزه تخصصی خودشان نظراتی که می دهند و روی نظر دیگران تاثیر می گذارد، اینفلوئنسر هستند.هزینه تبلیغ اینستاگرام توسط یک اینفلوئنسر، از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان نیز می‌باشد. بسیاری از بلاگرها به دنبال تاثیر گذاشتن از طریق وب سایت خود هستند، از این رو تاکید آن‌ها برای ارائه محتوای با کیفیت است. و از نظر فراوانی بیشتر از اینفلوئسرا هستن.

راهنمای تبلیغات‌ در‌اینستاگرام

بعضی از اینفلوئنسرها با مشاهده تقاضای بالا برای تبلیغات، بدون توجه به میزان ریچ و ایمپرشن قیمت‌های خود را افزایش دادند تا در عوض از تعداد تبلیغ بکاهند و در عین حال درآمدشان کم نشود. چرا که تبلیغات بیش از حد می‌تواند مخاطبان یک صفحه را آزرده کند. با وجود افزایش قیمت در این صفحات هنوز شرکت‌هایی بودند که توان پرداخت قیمت‌های بالاتر را داشتند و این قیمت‌های بالا بعد از مدتی تثبیت شدند.به همین دلیل انتظار کاهش قیمت و رسیدن آن به قیمت منطقی می‌تواند دور از ذهن باشد.بسیاری از اینفلوئنسرها ممکن است به تازگی فعالیت خود را جدی‌تر کرده باشند. این افراد می‌توانند از این شیوه قیمت‌گذاری کمک بگیرند قیمت پست و استوری خود را مشخص کنند.

میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام

میانگین مبلغ تبلیغات در اینستاگرام باید گفت پرداخت هزینه تبلیغات در اینستاگرام متفاوت می باشد اما حدوداً سه تا چهار  میلیون برای هر تبلیغ است. هزینه تبلیغات در اینستاگرام توسط سلبریتی ها بالا می باشد برای مثال مبلغ تبلیغات در اینستاگرام صدف بیوتی حدوداً برای هر تبلیغ دهتا پانزده میلیون تومان دریافت می کند. هزینه تبلیغات بلاگرها در اینستاگرام از هنرمندان خیلی بیشتر از بلاگر های معمولی می باشد. البته مبلغ تبلیغات در اینستاگرام برای کسانی که می خواهند برای محصولاتشان تبلیغ کنند ممکن است اندکی زیاد باشد.

آیا قیمت تبلیغات استوری با پست متفاوت است؟

بله بر اساس تجربه قیمت تبلیغات اینستاگرام به صورت پست 2 تا 3 برابر قیمت تبلیغات استوری است.

تعرفه‌تبلیغات‌در‌اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه ثابت و دقیقی برای تبلیغات داخل اینستاگرام وجود ندارد اما حدودا قیمت برای هر 1000 بازدید ده هزار تومان است. برای مشاهده تعرفه دقیق استوری و پست و قیمت اینفلوئنسرها این مطلب را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *