نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی

نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی ! در طراحی فروشگاه اینترنتی برای موفقیت در آن به یکسری نکات نیاز داریم تا بتوانیم فروشگاه آنلاین خود را بدون کوچکترین مشکل به کاربران ارائه دهیم تا بتوانند براحتی و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

\"نکات

نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی

همانطور که خودتان هم می دانید فروش آنلاین بیش از تصور شما رایج شده است. و دیگر افراد کمی حاضرند وقت خود را صرف قدم زدن در این خیابان و آن خیابان دنبال وسیله مورد نظر خود هدر دهند. شاید اکنون که دارید این مقاله را می‌خوانید وب سایت خود را راه اندازی کرده اید اما از آن راضی نیستید. با وبیمو همراه باشید تا نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی را فرا بگیرید و از آن در جهت بهتر کردن وب سایت خود استفاده کنید.

دسترسی و خرید آسان

شاید شما هم ۳ کلیک تا ثبت سفارش را شنیده باشید. زمانی که کاربری وب سایت شما را برای خرید انتخاب می‌کند شما در برابر انتخاب آن مسئول هستید. یعنی باید طوری خدمات خود را ارائه دهید تا کاربر برای دفعات بعد باز هم از شما خرید کند و شما را به دوستان خود معرفی کند. سعی کنید سایت را بسیار آسان طراحی کنید تا کاربر بعد از انتخاب محصول خود با چند کلیک ساده بتواند به درگاه پرداخت وصل شود. همه مشتریان تجربه کاربری خوب و دسترسی آسان در یادشان می ماند.

ویترین وب سایت خود را طراحی کنید

زمانی که شما برای خرید حضوری به پاساژ های مختلف می روید مطمئناً ویترین و دیزاین فروشگاه در درجه اول برای شما جلب توجه می کند. زیبایی و خاص بودن همیشه اهمیت داشته است. هیچ فردی از دیدن زیبایی ها بدش نمی آید. پس همیشه سعی کنید از چیدمان و رنگ هایی در وب سایت خود استفاده کنید تا کاربر را جذب کنید.

محصول خود را به درستی معرفی کنید

حتماً در هنگام وبگردی وب سایت هایی را دیدید که توضیحی در رابطه با محصول خود به کاربر نمی دهند. این وب سایت ها انگار چیزی برای از دست دادن ندارند. این اشتباهی است که اکثر کسب و کار ها مرتکب می شوند. اگر شما برای محصول خود ارزش قائل نشوید کاربر هم برای شما و محصولاتان ارزشی قائل نمی‌شود. جزئیات محصول خود را وارد کنید. اگر محیط خاصی استفاده میشود ذکر کنید. اگر ویژگی منحصر به فردی دارد آن را بازگو کنید. بگذارید کاربر بیشتر با محصول شما آشنا شود‌.

تخفیفات ویژه در مناسبت ها فراموش نشود

همه افراد در سرتاسر جهان تخفیف را دوست دارند. و اگر فروشگاهی تخفیف ویژه در مناسبتی خاص داشته باشد حتماً برای خرید به آنجا می روند. همچنین ارسال رایگان هم تاثیر بسزایی در خرید بیشتر دارد. زمانی که شما تخفیف قرار می دهید با تبلیغات گسترده می توانید فروشگاه خود را به دیگر افرادی که هنوز با شما آشنا نشدند معرفی کنید. این یک شانس بزرگ برای شماست.

از تصاویر مناسب برای محصولات خود استفاده کنید

هیچکس کیفیت بد را دوست ندارد. همیشه سعی کنید از محصول خود به درستی و با کیفیت بالا تصویر برداری کنید. همچنین میتوانید در قسمت صفحه محصول مورد نظر تصاویری که از رضایت مشتریان قبل برایتان ارسال شده استفاده کنید. این یک نکته طلایی برای کسب و کار شماست.

شماره تماس فروشگاه فراموش نشود

یکی از نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی شماره تماس فروشگاه یا مدیر فروشگاه است که مشتریان بتوانند با آن در ارتباط باشند. بسیاری از مشتریان فقط به ارتباط آنلاین و مجازی قانع نیستند و تمایل دارند از ارتباط حضوری یا تلفنی هم استفاده کنند. حتما فکر میکنید که چطور میشود پاسخگوی این حجم از مشتریان بود ؟! البته که ترافیک و زمان زیادی صرف میشود ولی بسیار بر اعتماد مشتری تاثیرگذار است.

سخن آخر

تیم متخصص وبیمو نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما در این مقاله بازگو کرده است. وبیمو با سالها تجربه می‌تواند کمک بزرگی به کسب و کار آنلاین شما و رشد آن در گوگل از طریق تکنیک های سئو کند. با سفارش سئو وبسایت شما در نتایج اول گوگل دیده میشود. و از این طریق بازید های هدفمند جذب سایت میشود. هدف تیم وبیمو رونق کسب و کارهای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *