مشاوره اختصاصی مقاله گذاری در سایت

مشاوره اختصاصی و عالی برای مقاله گذاری در وب سایت ها را از ما بیاموزید.

امروزه توجه به وب سایت ها مخصوصا محتوا مورد نیاز برای وب سایت ها از دیدگاه بازاریابی. ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وب سایت شما فروشنده است. بنابراین مهم ترین سرمایه آنلاین شما برای دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. در این مقاله سعی بر این داریم که به این سوال شما که بهترین راه محتوا گذاری در وب سایت چیست؟ است پاسخ دهیم.

چرا آموزش و مشاوره مقاله نویسی نیاز است؟

اگر شما یک دانشجو و یا علاقمند به پژوهش هستید. می‌ دانید که این روز ها تنها راه طی کردن مسیر تحصیلات تکمیلی تسلط کامل داشتن به مقاله نویسی است. مشغله زیاد اساتید محترم و کمبود اساتید متبحر در زمینه های مختلف علمی تحقیقاتی در برخی دانشگاه ها موجب سردرگمی دانشجویان عزیز گردیده.

چند نمونه از مقالات را برای شما مثال میزنیم:

انواع مقاله و نحوه پذیرش آن ها برای وب سایت ها

مقالات نگارش‌ یافته را می‌ توان به همایش‌ های داخلی و یا خارجی ارسال نمود. همچنین امکان چاپ مقالات در نشریات علمی وجود دارد. وزارت علوم فهرست نشریات معتبر داخلی را اعلام کرده است. نکات مهم در خصوص مقاله نویسی در وب سایت ها ، تفاوت های مقالات علمی و پژوهشی ، نحوه تنظیم فهرست منابع مقالات علمی و معرفی اجمالی در صفحات مربوطه ارائه شده است.

همچنین دسته مهمی از مقالات وب سایت ها خارج از کشور  ، مقالاتی است که تحت عنوان مقالات ISI شناخته می‌ شوند. فهرست مجلات معتبر خارجی وزارت علوم نیز از طریق سایت وزارت علوم قابل مشاهده است. اطلاع از نکات مقاله نویسی ISI و نحوه ارسال و گرفتن پذیرش مقالات ISI نیز جهت پذیرش مقاله در مجلات ISI اهمیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *