ساخت بک لینک رایگان

ساخت بک لینک هنوز هم یکی از مهمترین کارها درخدمات سئو است. و هنوز هم نقش مهمی در افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارند. به همین دلیل یک سئوکار حرفه ای همیشه باید به فکر ساختن بک لینک های با کیفیت برای سایت خودش باشد. اگر شما هم می خواهید ازbacklink ها نتیجه مثبت بگیرید این پروسه باید ادامه دار باشد.خیلی از افراد توانایی خرید بک لینک های با کیفیت را ندارند .و به همین خاطر به سراغ ساخت بک لینک رایگان می‌رون.د البته رایگان بودن backlink ها به هیچ عنوان دلیل بر بی کیفیت بودن آنها نیست. خیلی‌ها فکر می‌کنند وکیل که پولی فقط درس و موثر است. و ساخت backlink رایگان کاری الکی است ولی در اصل این طور نیست.

\"بک

1-ساخت بک لینک با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

همه افراد می‌دانند که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ارتباط مستقیم با کاربران می تواند در سه سایز نیز تاثیر گذار باشد یکی از دلایل این تاثیرگذاری ساخت بک لینک رایگان برای صفحات داخلی سایت است.

نکاتی که باید به آن توجه کنید.

فعالیت ها در شبکه های اجتماعی بدون مخاطب ارزشی ندارد.
میزان اشتراک گذاری و لایک یک مطلب در شبکه اجتماعی بر ارزش بک لینک تاثیرگذار است.
مقالات سایت را در شبکه های اجتماعی کپی نکنید.
با کلمه کلیدی طولانی و به یکی از صفحات داخلی خود لینک سازی کنید.

2-ارسال دیدگاه و فعالیت در فروم های تخصصی

یکی دیگر از روشهای ارزشمند و بی هزینه برای ساخت backlink فعالیت در فروم های تخصصی و ارسال دیدگاه در بخش نظرات سایت است به طور معمول اگر هدف شما از این فعالیت فقط کسب بک لینک باشد دیدگاه یا پست شما از این سایت ها حذف می شود نکات زیر را در نظر داشته باشید:
دیدگاه شما مستقیماً به محتوای صفحه مرتبط باشد و سوالی در همین زمینه مطرح کنید.
از ارسال نظرات زیاد در یک سایت پرهیز کنید.
از هویت واقعی شامل نام تاثیر استفاده کنید.

3-دریافت بک لینک رایگان با تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت یکی از روشهای مفید در افزایش بازدید سایت و دریافت بک لینک رایگان است با انتشار مقالات با کیفیت احتمال اینکه مقالات شما در وب سایت های دیگر و وبلاگهای مرتبط با زنش بشود و یا با آن اشاره شود بیشتر می شود اگر روند انتشار مقالات با کیفیت زمان ادامه داشته باشد مستند از طریق سایت های مرتبط و معتبر می توانید کلیپ های بسیار با کیفیتی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *