سئو محتوا با۹ترفند حرفه ای

اهمیت خدمات سئو در بهینه سازی سایت غیر قابل انکار است .و یکی از مهارتهای مهم و زمانبر در حوزه سئو مبحث تولید محتوای سئو می باشد. محتوا یکی از مهارت هایی است. که نیاز به داشتن دانش بعد از تمرین بسیار زیاد هست. زیرا در حوزه بازاریابی محتوا ، شما باید دو مهارت اصول فنی سئو و مهارت نویسندگی را همزمان به کار گیرید. در این مقاله قصد داریم. شما را با اهمیت تولید محتوا در سئو آشنا کنیم.

1-جستجوی کلمه کلیدی خود

اول باید بدانید که کاربران شما به دنبال چه چیز و کلمه کلیدی هستند. اینکه در چه زمینه هایی می توانید به رقابت بپردازید ، برای خودتان یک صفحه گسترده از کلمات کلیدی درست کنید حواستان باشد که چند بار از کلمه کلیدی خود در محتوای خود استفاده کردید از ابزارهای مناسبی ، در این زمینه بهره ببرید تا متوجه شوید برای کلمات کلیدی مورد نظر تان کجا رنک گرفته اید.

2-کاری کنید که کلمات کلیدی مشکلات شما را حل کند

یک زمانی نویسنده سئو تنها از کلمات کلیدی کپی برداری می کرد اما دیگر این رویه منسوخ شده است. در حالی که مترادف سازی کلمات کلیدی مورد نظر شما در کل مقاله شما ایده بسیار جالب و خوبی است. تیرباران کردن کپی نوشته ، با کلمات کلیدی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و ایده‌های خوبی نیست اغلب اوقات این موضوع آزار دهنده می باشد کلمات کلیدی خود را در موضوع در همان ۳۰۰ کلمه اول ایا در اول عنوان به کار ببرید.

3-در مورد چیزی مثل بنویسید که برای مردم اهمیت داشته باشد و به دنبال آن باشند

قبل از اینکه شروع به نویسندگی و تولید محتوا کنید از خودتان بپرسید این مطلب برای چه کسی حائز اهمیت است.زمانی که در حال نوشتن هستیم باید همیشه ارزشی را به خوانندگان خود اضافه کنید. شما میتوانید ، چه چیزی را به آنها بگویید که در حین گفتند چه خدمات منحصر به فردی را به آنها ارائه بدهید که دیگران ندادند. هیچکس آنطور که شما از کسب و کارتان اطلاع دارید .اطلاعی ندارند. پس محتوای کاربردی بنویسید و به نفع سئو سایت خودتان عمل کنید اگر این طور نیست حداقل می توانید. در مورد اخباری که به کسب کار شما مربوطه بنویسید.

4-تحلیل های خود را مشاهده کنید

نوشتن تولید محتوای سئو شده به این معنی نیست. که آنها را به حال خود رها کنیم و شما نباید تنها محتوای آن را بنویسید .و دیگر به آن کار نداشته باشید در واقع شما باید به طور منظم روی محتوای آن نظارت داشته باشید طبق داده های جمع آوری شده از افرادی که درsemrush هستند زمان حضور در سایت نرخ پرش و صفحاتی که در یک جلسه بازدید خورده‌اند همه روی کلمات کلیدی اهمیت دارند .اگر سایت شما دارای نرخ پرشی بالایی باشد .به این معنی است که بازدید کنندگان سایت شما مدت زیادی در آن باقی نمی ماند چراکه صفحه شما اطلاعاتی که آنها به دنبال شستن را در اختیارشان نمی گذارد باید این هشدار به شما داده شود که بسیاری از چیزهایی که به محتوا مربوط نیستن.د باعث می‌شود نرخ پژوهش ما خیلی بالا برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *