بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟(بررسی کامل)

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟

از جمله مهم ترین  اقدامات در اینستاگرام پست گذاری به موقع است.ما در این مقاله قرار است که برای شما بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را توضیح دهیم. حتماً شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام در زمان‌های بخصوصی به اینستاگرام خود سر میزنید. همانطور که میدانیم اکثر ماها معمولاً در طی ساعاتی به عنوان مثال آخر شب به شبکه های مجازی خود سر می زنیم. در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چه ساعات و زمانی پست خود را منتشر کنید تا بازدید بیشتری بخورد.

\"پست

شناخت کلی از فالوورهای خود

با شناختی که شما از فالوورهای خود به دست می آورید می توانید بازدید خود را افزایش دهید. آن دسته از رده سنی که شمارا بیشتر از دیگران فالو کرده است می تواند روند پست گذاری شما را تعیین کند. کافی است در استوری های خود از نظرسنجی های استفاده کنید تا بتوانید حدود سن فالوور های خود را به دست آورید. در اینجا شما خواهید توانست که اکثر فالوورهای خود را و رنج سنی آنها را شناسایی کنید. و با استفاده از این تکنیک شما می توانید  مطابق رفتار آن کاربران پست گذاری انجام دهید.  به عنوان مثال اگر اکثر فالور های شما محصل باشند شما در صبح پست گذاری انجام نمی‌دهید.  به این علت که اکثر محصلان در ساعات صبح مشغول مدرسه و تحصیل هستند.

همچنین با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به طور هدفمند می توانید این فالوورها را به پیج خود اضافه کنید.  اقدام بعدی نحوه پست گذاری شما است. یعنی اینکه بتوانید در ساعاتی پشت گذاری کنید که آنها بیشتر متمایل به بازکردن اینستاگرام می باشند.

کسب تجربه

این مورد با استفاده از آزمون و خطا به دست می آید.  یعنی شما مدتی در اینستاگرام فعالیت داشته اید و پس از مدتی متوجه شدید  که در چه ساعاتی بیشترین بازدید را خواهید داشت و در آن ساعت پست گذاری بسیار مناسب میتواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *