بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام و نحوه استفاده از آن ها

بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام و نحوه استفاده از آن ها

داشتن فالوور در اینستاگرام از مهم ترین اقداماتی هست که باید برای آن زحمت کشید. هر چقدر که فالوور های شما بیشتر باشند شما نتایج بهتری می توانید  در اینستاگرام کسب کنید و در آن فعالیت کنید. برای مثال اگر در اینستاگرام فروش دارید باید  فالوور های بالایی داشته باشید. بسیاری از پیج هایی که در اینستاگرام فعالیت دارند با فروش محصولاتشان در اینستاگرام کسب درآمد می کنند. حال داشتن فالوور بیشتر به طور مستقیم باعث افزایش فروش می شود. فقط داشتن فالوور هم کافی نیست و باید آن ها را رصد کنید تا از علایق و سلایق آن ها سر در بیارید.

\"\"

خیلی از پیج ها گاهی اوقات با ریزش فالوور شدید مواجه می شوند و نمی توانند آن را ارزیابی کنند. باید بدانید که چرا شما را آنفالو می کنند تا بتوانید هر چه زود تر جلوی آن را بگیرید. با شناسایی افرادی که شما را آنفالو کردن بهتر می توانید نتیجه گیری کنید. یک سری از برنامه ها تحت عنوان برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام  وجود دارند که اینکار را برای شما انجام می دهند.

برنامه های آنفالو یاب

1.follow meter

یکی از برترین اپلیکیشن های بازار follow meter است. این برنامه به علت سهولت استفده به یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار و مورد استفاده توسط همه آن هایی که تعداد فالوور های زیادی دارند شده است. این اپلیکیشن هم برای ios و هم برای android عرضه شده است.

این اپلیکیشن امکانات خوبی دارد و تقریبا چیزای زیادی در مورد فالوور های شما نمایش می دهد. از جمله داده های آماری ای که این اپلیکیشن نشان می دهد تعداد فالوور هایی که شما را آنفالو کردند و تعداد فالوور های جدید و پیج هایی که شما را فالو کردند و پیج هیی که شما فالو بک ندادید را در داشبرد نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *