اکشن بلاک اینستاگرام چیست و راه های پیش گیری و رفع این مشکل کدامند؟

اکشن بلاک اینستاگرام چیست و راه های رفع مشکل آن کدامند؟

اکشن بلاک یکی از جریمه هایی است که اینستاگرام برای شما در نظر می گیرد و بر روی پیجتان اعمال می کند. خب وقتی شما در اینستاگرام ثبت نام می کنید در واقع قوانین آن را پذیرفته اید. اگر خلاف این قانون عمل کنید دچار جریمه می شوید که اکشن بلاک و شادوبن اینستاگرام از جمله این جریمه ها هستند. در اینجا قرار هست که برایتان راه های خارج شدن از شدوبن را شرح دهیم و اینکه توضیح دهیم که چطور باید از این حالت خارج شوید و به فعالیتتان ادامه دهید.

\"اکشن

چرا پیجمان دچار اکشن بلاک می شود؟

خب همونطور که گفتیم وقتی شما در اینستاگرام ثبت نام می کنید با شرایط و ضوابط آن موافقت کردید. پس شما مجبور به رعایت این قوانین هستید و باید از آن ها پیروی کنید. وقتی یکی از قوانین اینستاگرام را نقض کنید اینستاگرام پیج شما را جریمه می کند. جریمه شدن شما در اکثر مواقع موقتی است و پس از مدتی از حالت تعویق خارج می شوید. نگران این نباشید که چطور از این حالت خارج شوید ما با مدیریت پیج اینستاگرام شما به راحتی از پس این جریمه بر می آییم.

چند نمونه از دلایل بلاک شدن

  • لایک های زیاد در 24 ساعت روز
  • گذاشتن کامنت بیش از حد برای پیج های دیگر
  • فالو و یا آنفالو کردن افراطی در یک روز
  • منتشر کردن محتوای غیر اخلاقی
  • پایمال کردن قانون کپی رایت
  • اسپم سازی هشتگ های پست
  • استفاده از ربات های اینستاگرامی

راه های خارج شدن از اکشن بلاک چیست؟

خارج شدن از اکشن بلاک راه و روش هایی دارد که ما قرار هست که مهم ترین آن ها را برای شما بررسی کنیم.

1.تغییر بایوی پیج

با یک تغییر کوچیک در بایوی پیج می توانید راحت تر از اکشن بلاک خارج شوید. پس دقت کنید که بایوی پیجتان را به خوبی تغییر دهید.

2.انتخاب گزینه tell us در پیغام بلاک اینستاگرام

خب با انتخاب این مورد شما باید به اینستا توضیح دهید که پیجتان اکشن بلاک شده است. در این مواقع بهتر است توضیح دهید که چرا این اتفاق افتاده است و برای آن دلیل قانع کننده بیاورید. اگر به زبان انگیلیسی مسلط هستید این کار می تواند شما را از اکشن بلاک نجات دهد.

3.لغو نصب کردن و دوباره نصب کردن برنامه اینستاگرام

با حذف یا لغو نصب کردن برنامه اینستاگرام کش آن و یک سری اطلاعات موقت آن پاک می شوند. این مورد در نهایت می تواند منجر به آن شود که اینستای شما بازگردانی شود. این کار در بعضی از موارد میتواند راه حل آسانی باشد. اما دقت کنید که این روش همیشه نمی تواند پاسخ گو باشد.

4.عوض کردن نقطه اتصالتان یا کلا اینترنتتان

اگر از اینترنت یک سیم کارت یا مودم یا هر نوع اتصال دیگری که منجر به وصل شدن اینترنت می شود استفاده می کنید با عوض کردن آن می توانید از اکشن بلاک خلاص شوید. با انجام اینکار آی پی شما عوض می شود. وقتی که آیپی شما عوض می شود اینستاگرام خود به خود بعد از مدتی شما را از اکشن بلاک خارج می کند.

اگر باز موفق به خارج شدن از اکشن بلاک نشدید به مراجعه به صفحه خدمات اینستاگرام ما پیجتان را در اولین فرصت از اکشن بلاک خارج خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *