آیا بک لینک برای سئو مهم است؟

بک لینک در سئو

به زبان ساده می‌توان گفت لینک از سایتی به سایت دیگر مفهوم بک لینک را به وجود می آورد موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنال قوی در رتبه بندی نتایج جستجوی خود استفاده می کنند. بر این علت که محتوای لینک شده از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است بک لینک هایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند به کسب رتبه در گوگل کمک بسیاری می‌کند. این تاثیر به حدی است که طبق آمار و ارقام به دست آمده از تحلیل صدها سئوکار در سراسر دنیا مشخص شده. که لینک ها مهمترین فاکتور در خدمات سئو وب سایت هستند

نحوه تاثیر backlink در نتایج گوگل

اگرbacklink شما از یک سایت معتبر و با رنک بالا باشد. مسلما تاثیر بسیار بالایی برسه و سایت شما خواهد داشت. و همین امر موجب خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف بک لینک قرار دارد موضوع سایت را تشخیص میدهد.
خرید back link ها زمانی برای سایت شما موثر است. که از سایت های معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان اینترنت کس کلمات که در اطراف آن حضور دارند. توجه به خصوصی شود زیرا اکنون که شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمامی کلماتی که به عنوان هدف خود انتخاب کرده اید.

چرا سئو خارجی و بک لینک هنوز هم از مهمترین عوامل سئو است؟

محتوا پیش نیاز اصلی شماست ! دلیل اینکه می گویند لینک فاکتور بسیار مهمی در اعتبارسنجی برای گوگل است. این است که اصولا محتواهای با کیفیت بک لینک دارند سایت های معتبر توسط سایت های دیگر معرفی می شوند. اما اگر سایت شما یک بیزینس کوچک در نظر بگیریم که درتولید و محتوای بسیار آموزنده و خوب هستید باز هم خیلی کم پیش می‌آید که یک سایت خوب اقدام به لینک دادن به محتوای شما کند.

آیا backlinkبخریم یا خودمان بسازیم؟

یک سوال رایج بین کاربران این است که آیا خرید لینک می تواند منجر به پنالتی شدن سایت ما شود. آیا خرید لینک را پیشنهاد می کنید. پاسخ ما خلاف افراد ناآگاه در حوزه سئو برای بعضی از وب سایتهای خاص مثبت است. البته با داشتن شرایطی شما می توانید برای سایت خود نیز بخرید و حتی بر خلاف نظر افراد به سرعت قابل قبولی نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *