آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله و کاربردی آن

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی قدرتنمد حال حاضر است. این شبکه اجتماعی کاربران زیادی دارد. بسیاری از کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند در شبانه روز بیشتر اوقات خود را در اینستاگرام می گذارند و از آن استفاده می کنند. همچنین این امر موجب شده است خیلی از افراد تصمیم به دیلیت اکانت اینستاگرام بگیرند. پس بنابراین ما برآن شده ایم که به شما آموزش دهیم. که تا هر موقع احساس کردید که نیاز به دیلیت اکانت اینستاگرام دارید از مقاله من کمک بگیرید. پس تا آخر مقاله با من همراه باشید.

قدم اول دیلیت اکانت اینستاگرام :

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

قدم دوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *